I januar '10 drar vi til Vest-Etiopia for å jobbe hovedsaklig med landbruks-, miljø- og kvinneprosjekter. Vi reiser ut for Det Norske Misjonsselskap og skal jobbe for Mekane Yesus-kirken sin utviklingsorganisasjon (DASSC). Følg oss på bloggen vår!



onsdag 7. april 2010

Fjernundervisning

TV-pastor Egil Svartdahl. Eg kan ikkje heilt setja ord på kva det er med den mannen, men for min del er det ingen tvil om at han må ha gudgjevne evner til å kommunisere evangeliet. Gong på gong går talene hans så sterkt inn på meg at tårene kjem der eg vaskar opp eller sit i sofaen medan eg høyrer på nedlasta taler på pc'en.

I påska har eg høyrt på "Påskevandring 2006". For ein fantastisk guiding gjennom påskeevangeliet! Påska er over for i år, men det er fortsatt ikkje for seint å laste ned ei påskevandring eller anna undervisning til pc'en din. Skru opp lyden og du har ei gudsteneste tilgjengeleg til ei kvar tid, om du så skulle vera midt i bushen i Afrika!

Egil&co kan lastast ned frå www.rexmedia.no. Du må riktignok registrere deg og betala nokre hundre kroner, men det er det jammen verd! (Det var dagens reklame i ein elles reklamefri blogg:-) )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar